tirsdag 8. mai 2012

Tilbake til Ali

Life is a gamble. You can get hurt, but people die in plane crashes, lose their arms and legs in car accidents; people die every day. Same with fighters: some die, some get hurt, some go on. You just don't let yourself believe it will happen to you.
- Muhammad Ali


Jeg syns det er et veldig godt poeng. For hvordan ville det gått med verden om alle gikk og bekymret seg for om noe ville skje med akkurat dem, ikke så mye framover tror jeg. Derfor bør man jo heller ikke tro at det er en selv som stryker på eksamen, det går jo som regel bra.
Dette skal jeg ha i bakhodet mens jeg bruker siste leseuka på stranda på Kreta. Jeg har nok med meg notater, men det er ikke denne ene uka som vil utgjøre stryk eller stå. Det er lov å slappe av og ikke bekymre seg.

Hakuna Matata, ingen bekymringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)