søndag 1. april 2012

Refleksjoner fra sofakroken

Jeg er fascinert av kommentarfelt. Om det er aviser eller andre blogger spiller liten rolle, innholdet har en tendens til å gå i de samme baner om bloggen er samfunnsengasjert. Lurer på om det finnes noen statistikk på hvor mange av kommentarene som går på innvandrere, muslimer, sosialister og Jens Stoltenberg, også sett i sammenheng med at overnevte artikkel/blogginnlegg ikke nevnte noen av de overnevnte. Det hadde vært litt spennende å se. 
Som regel trenger man ikke bla langt ned i kommentarfelte før det kommer negative vendinger om alle de nevnte, selv om artikkelen over er en såkalt "glad-sak". 
Dessverre er ikke tiltaks lysten min stor nok til at jeg prøver å finne det selv i dag. En smule redusert etter gårsdagen, demotivert av tidvis snøvær og har pakking og rydding på agendaen.
Så da skriver jeg heller ned tankene, og håper at kanskje noen der ute vet svaret.
Eller at jeg skal se innlegget og sjekke det ut en gang jeg har litt mer tiltakslyst og giv.




Don't fool yourself that important things can be put off till tomorrow; they can be put off forever, or not at all.


~Mignon McLaughlin, The Neurotic's Notebook, 1960

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)