tirsdag 4. september 2012

Bloggutvikling

Er det et ord?

Uansett, denne delen av min bloggkarriere tar jo ikke akkurat av. Ikke at intensjonen var å tjene penger på den og bli G-kjendis, men mer på egen skrivefront den holder seg på stedet hvil.

Skal jeg som bloggere over år skylde på manglende overskudd, hektisk dagligliv og at "jeg har slikt å gjøre, slikt å føre.." at bloggen bare nedprioriteres?

Nei.

For det er løgn. Jeg bruker alt for mye av min ledige tid til å surfe hvileløst rundt på nettet etter noe mer spennende å lese. Så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av denne bloggen i stedet.

Det begynte som en måte å finne oppmuntrende sitater i eksamenstida. Etterhvert har det kommet noen bokanmeldelser inn. Ellers litt sånn hverdagen min greier, men ganske uinformative så danne.
Derfor tenker jeg at nå skal dette bli bokbloggen min, først og fremst.
En mulighet å følge med mine egne lesevaner, hva jeg liker og ikke liker, og ikke minst huske de når noen spør om jeg kan anbefale noe.

I tillegg dukker det sikkert opp noen sitater om det skulle passe seg slik.

Så får vi se hvor det går hen...

Jeg skal prøve i hvertfall. Må bare lese ferdig bøkene jeg driver med først.

1 kommentar:

  1. Jeg liker slangebloggen din, litt sånn skifter skinn når du føler for det, jeg ser frem til boktips. Jeg har et boktips til deg: tonje glimmerdal, av maria parr. Barnebok, men helt fantastisk for voksne og. Hadde den på pensum, kan det bli bedre??

    SvarSlett

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)