tirsdag 18. september 2012

Høstlesing

Jeg er flink til å distrahere meg selv. Derfor har jeg bestemt meg for å sette meg et mål for hva jeg skal lese i høst. Ikke et pressende "dette MÅ du lese"-mål, men et "dette vil jeg lese for å ikke bruke all tiden min på TV"-mål.

Etter å ha bodd de siste årene uten TV er det påfallende lett å bli hekta igjen, i tillegg har jeg flyttet til ny plass og prøver å komme meg til rette - men det krever litt ekstra. Derfor blir det ofte lettere å bli sittende i en litt vond "hyttesofa" etter jobb istedet for å gjøre mye for å bli kjent med byen.
I tillegg regner det i dag og det er langt til sentrum.

Lista mi vil oppdateres på bokelskere.no .

Her er bøkene jeg leser for tiden:
En filosofisk bok med tankesprang og avstikkere, anekdoter på siden av veien og nettopp det er hensikten.



 Prøver meg på en klassiker, men lurer på om dette var feil bok av Hamsun å begynne med...

Nok en klassiker. Jeg fascineres av livet på sjøen, men det går sakte framover.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)