mandag 31. desember 2012

Les for en god sak 2012- en oppsummering

Ei venninne av meg har en bokblogg og gjennom henne fikk jeg høre om Les for en god sak 2012. 
For hver bok jeg leste i 2012 bestemte jeg meg for å gi 5 kr til Røde Kors. Tiden har kommet for å telle opp hvor mange bøker det ble.

Dessverre har jeg ikke vært superflink med etiketter på innleggene mine, men etter litt leting fant jeg at jeg i hvertfall har lest følgende:
- Equal Rites av Terry Pratchett
- Snømannen av Jo Nesbø (lydbok)
- Panserhjerte av Jo Nesbø
- Frankenstein - Lost souls av Dean Koontz
- Bad Science av Ben Goldacre (lydbok)
- The Help av Katryn Stockett
- Timene av Michael Cunningham
- Nokpunktet av Per Fuggeli
- Afrika Trek I, from the Cape of Good Hope to Mount Kilimajaro av Alexandre og Sonia Poussin  (lydbok)
- Shit Happens - om meningen med livet av Jon Severud og Jarle Rasmussen
- Sult av Knut Hamsun
Plum Lovin' av Janet Evanovich
- Bridget Jones - På randen av Helen Fielding
- Is it just me? av Miranda Hart

Tegneserie:
Runaways - vol 10 Rock Zombies

Total sum: 75 kr til Røde Kors

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)