tirsdag 1. januar 2013

2013: Et nytt leseår begynner...

Jeg sitter og ser på bokhylla mi, som egentlig ikke er en bokhylle men man tager hva man haver, prøver å pønske ut hva jeg vil prioritere å lese i vinter. 

Fra høstlista mi har jeg jo igjen å fullføre "Moby Dick" og "L", holder en knapp på at L blir ferdig først. Så de tå må jo bli med inn i 2013. Ellers vil jeg beholde "Last chance to see" og "The perks of being a wallflower" på lista. Det burde gi en fin start!

Jeg vurderer også om jeg er klar for medisinsk litteratur igjen. Det har vært hardt å forsøke seg på det etter eksamenstida, men det finnes en god del populærvitenskaplige bøker jeg har lyst til å lese, blant annet "Bad Medicine" som også stod på høstlisten min, i tillegg har jeg fått låne en bok fra ei venninne som virker lovende.

Disse står også på lista:
- Are Kalvø med Våre venner kinesarane
- Swahili for the broken hearted av Peter Moore

Så får 2013 vise hva som blir lest og hva som fortsatt blir stående urørt i bokhylla.
Hvilke leseplaner har du for det nye året?
Noen tips til bøker jeg bare MÅ lese i 2013?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)