søndag 5. januar 2014

Leseåret 2014

Oi! Vi er inne i 2014 og jeg har ikke fått blogget om en liten andel leste bøker og hørte lydbøker på slutten av 2013. Aiaiai, vel i 2014 blir det skjerpings. Selv om jeg blogger mest for å ha en slags oversikt over hva jeg har lest og hva jeg likte, så er det jo litt artig å kunne bidra litt mer til bokbloggedelen av blogglandia. Derfor er et mål for 2014 å være hakket mer aktiv på bokblogge-utfordringene.

I 2013 fikk jeg øynene opp for en god del bokbloggere som jeg liker svært godt, dermed har inspirasjonen til lesing økt, mens lesinga dessverre har gått litt trått. Nytt år er som kjent nye muligheter, med dem noen lesemål.

Mål for lesing 2014:

  • Fullføre Moby Dick, 2 år på lesing er mer enn nok. Det trenger ikke bli tre. Nå begynner den å bli spennende også.
  • Lese ferdig bøkene mine på leselista fram til jul (se lista her). Moby Dick og Placebodeffekten gjenstår.
  • Jeg kaster meg på utfordringen om bokhyllelesing fra mellom linjene, men blir nok ikke å følge hennes kategorier da min bokhylle per tid er spredd på 3 ulike plasser rundt om i landet og jeg ikke har oversikt nok. Det er derimot nok av bøker å ta av.
  • Lese bøker innen eget fagfelt, her står Bad Pharma, Journalen, When the Air hits your Brain øverst på lista, nærmere omtale følger.
  • Høre lydbøkene jeg har fra audible som fortsatt ikke er hørt igjennom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)