fredag 20. september 2013

Lest siden sist

Det begynner å bli en liten stund siden jeg oppdaterte nå, men denne gangen er det ikke fordi jeg ikke har fått lest noe. Jeg syns sommeren gikk fort og at jeg fikk lest mye mer enn jeg hadde trodd.

Derimot har jeg vært på flyttefot og dermed så går bloggingen litt bak, selv om skrivelysten egentlig har kriblet. Jeg strever fortsatt litt med å finne min stemme i dette blogg universet. Særlig miksede følelser mellom å skrive kun for å skrive og det å skrive for tilbakemeldinger, men det ser jeg at det er flere bloggere som har tenkt mye klokt om derfor lar jeg det ligge. I hvertfall på denne bloggen.

Etter at jeg forlot afrikaneren på Grønland har jeg reist videre på et kort eventyr med Stephanie Plum, gjort som de fleste andre bokbloggere og fulgt Harry Hole i nye kompliserte eventyr, frisket opp spill-kunnskapen med Ready Player One (Anbefales!), lært om psykopater og om hvor mye en stille en-armet mann kan utrette. I tillegg har jeg spasert ferdig med en verdensturnerende syklist, kuren mot overdrevent optimisme fokus og med jenta som gikk inn på en bar.

Både på bok- og lydbok-fronten har det altså skjedd mye i det siste. Derfor vil jeg forsøke å komme med små bokanmeldelser framover, i tillegg må jeg jo endelig gjøre ferdig evighetsprosjektet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)