lørdag 7. april 2012

Ahemba memba

Eller annet tullprat for den saks skyld. Jeg har fortsatt ikke funnet ut om jeg skal gå noen vei med denne bloggen, noe som antagelig er på lista over bloggsynder man ikke bør begå. Jeg liker heldigvis å synde jeg. Altså holder jeg meg til sitater, kanskje litt linking hit og dit og bøker for nå.
Dessverre leser jeg fint lite om dagen. Jeg fikk en bråstopp inne i "Moby Dick", som jeg egentlig er dypt fascinert av og syns er lik Bjørneboes "Haiene", og har nå byttet til "The Help" i håp om at sørstatsdialekter og segregasjon skal få meg engasjert i lesinga igjen. Selv om eksamen egentlig er hovedproblemet, men det prøver jeg å fortrenge. Fortsatt god påske!

Energy and persistence conquer all things.
-Benjamin Franklin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)