tirsdag 28. februar 2012

Avsløring...

Jeg er medisinstudent på siste året! Kom sikkert ikke som noen bombe for de som kjenner meg. Vår hovedaktivitet om dagen er å stirre på denne siden og trykke F5/cmd+r/refresh. Turnusvalg....
Jeg stirrer mest for å se hva folk jeg kjenner velger, og hvordan det går med folk jeg kjenner som kanskje/kanskje ikke får plass i ordinær valgrunde. Dette er omtrent så mye action det blir i det som vi egentlig allerede definerer som eksamenslesetid. LIvat gjeng, sant?


Kommer du i den ytterste nød, så vent, vent, vent. Det kan gå en ulevelig tid i formørkelse, men en morgen skal du igjen få se solen stige.


-Aksel Sandemose


Så ille er det vel strengttalt ikke, men sikkert noen som føler at noen har trykka inn pause-knappen på livet deres akkurat nå. Jeg syns vel dette er litt mer passende:


I think my view is that whenever you project into the future you're never likely to be accurate in the details, or the paraphernalia and style.

- Stephen Fry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)