søndag 19. februar 2012

Søndag 19. februar

Jeg skriver litt i hemmelighet jeg. Eller jeg tror at jeg gjør det. Jeg har ikke fortalt så mange om det, og jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. I hvertfall ikke så lenge jeg bare kommer med mine "ord for dagen" og litt tanker knyttet til de. Føler at det ikke er så mye å skryte av, å få tilbakemeldinger på. Det er jo ikke jeg som har kommet med visdomsordene. Kanskje endrer det seg om jeg finner ut at jeg skal dele tankene mine om andre ting også, men for nå forblir det med tanken. Det er derfor jeg skriver i liten skriftsstørrelse...

"Jeg syns ikke du er til mye hjelp," sa han. "Nei," sa Brumm ydmykt, "men jeg forsøker å være det." Sprett takket ham for forsøket.

- A. A. Milne, bøkene om Ole Brumm

2 kommentarer:

  1. Jeg liker i llefall den hemelige bloggen din :) og mennesker liker jo sitater så det er jo ingen grunn til å ikke få tilbakemeldinger !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tja, kanskje jeg er redd for rampelyset?

      Slett

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)