fredag 17. februar 2012

Fredag 17. februar

The difficult is what takes a little time; the impossible is what takes a little longer.


- Fridtjof Nansen


Jeg har en form for telefonskrekk. Det tar litt lenger tid, men jeg klarer alltids å overvinne den. Selv om det føles som hjertet prøver å hamre seg ut gjennom brystet, håndflatene blir klamme og jeg alltid må si den første setningen en gang til fordi den kom for fort ut den første gangen. Kanskje jeg burde ha jobbet som telefonselger for å kommet meg over den? Jeg veit jo at det ikke er farlig, men det ubehaget som kommer hver gang jeg ringer (med  noen få unntak, det går greit å ringe familie og venner) er ille likevel. Dagens lille oppgulp fra meg.

1 kommentar:

  1. Telefonering er slitsomt. Sikker på at det går av moten snart!

    SvarSlett

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)